Sidste år fik jeg købt godt ind i Ishares AI Infrastructure og i går valgte jeg at sælge 100% af positionen og i dag steg den så lige 2,70% yderligere. Måske grundet fredsaftalen mellem USA og Iran. Nogle kan lide at købe drypvist ind og sælge drypvist ud, men jeg køber og sælger positioner 100%… Læs mere Farvel til AI Infrastruktur